Klanttevredenheid

Isis Kraamzorg hecht veel waarde aan kwaliteit en uiteraard aan de tevredenheid van jullie als klanten.

Onderzoek klanttevredenheid

Ongeveer vier weken na de zorg krijg je een link naar onze klantenenquête toegestuurd. Wij stellen jouw mening en tips zeer op prijs. Daarmee kunnen we nóg betere zorg leveren.

Isis Kraamzorg is naast de eigen klantenenquête verplicht om jaarlijks de klanttevredenheid te meten. Ook met de uitkomsten van dit onderzoek kunnen wij de kwaliteit van de zorg voor klanten verbeteren. Via de mail kun jij als klant een uitnodiging krijgen om hieraan deel te nemen. Een onafhankelijk bureau voert het onderzoek uit en verwerkt de gegevens anoniem.

Cliëntenraad

‘Wat goed is, moet goed blijven en wat beter kan, moet beter’ is ons motto. De cliëntenraad bestaat uit vier moeders die kraamzorg van Isis Kraamzorg hebben ontvangen. Zij zijn er om jouw belangen te behartigen. Ze horen graag van jou wat er beter kan, maar ook waar je tevreden over bent. Daarom geeft de Cliëntenraad gevraagd en ongevraagd advies over het beleid van Isis Kraamzorg. De Raad is er dus voor jou!

Je kunt de Raad rechtstreeks mailen: info@isiskraamzorg.nl

Postadres:

Cliëntenraad Isis Kraamzorg

Postbus 190

8440 AD Heerenveen

Lees meer over onze klachtenprocedure.

Brancheorganisatie Geboortezorg

Isis Kraamzorg is aangesloten bij de Brancheorganisatie Geboortezorg (Bo Geboortezorg). Bo behartigt de belangen voor kraamzorgorganisaties. Door onze krachten te bundelen kunnen we de zorg voor jullie als (aanstaande) ouders en pasgeboren kindje blijven verbeteren.

De Kernboodschap kraamzorg© is daarbij het uitgangspunt:

Kraamzorg is toegankelijke en noodzakelijke zorg. Het zorgt voor een veilige start, voor gezondere kinderen en moeders, richt zich op de zelfredzaamheid van ouders en voorkomt dure zorg nu en later.





Zorgkaart Nederland

Op ZorgkaartNederland kun je je ervaring met ons delen en zo andere zwangeren helpen met hun keuze voor kraamzorg. ZorgkaartNederland is een initiatief van de Nederlandse Patiënten en Consumenten Federatie. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,4!