Klachtenprocedure

Wij streven in de levering van onze diensten naar een zo hoog mogelijke kwaliteit zodat we aan jouw kraamzorgwensen kunnen voldoen. Toch kan het zijn dat je ontevreden bent over de verleende zorg. Wij vinden het belangrijk dat je dit aan ons meldt. Daarmee geef je ons mogelijkheid voor verbetering.

Een gesprek lost soms veel op

Als je klachten hebt over de zorgverlening of ergens ontevreden over bent, dan raden wij je aan deze eerst met je kraamverzorgende te bespreken. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Kom je er samen niet uit, bel, schrijf of mail dan naar/met Isis Kraamzorg en vraag naar de leidinggevende van je kraamverzorgende. De leidinggevende zal dan samen met jou en de medewerker proberen een oplossing te vinden voor je onvrede of klacht.

Blijf je het gevoel houden dat je onvrede of klacht ook dan niet goed wordt afgehandeld, dan kun je een beroep doen op de onafhankelijke klachtencommissie van Isis Kraamzorg door een schriftelijke klacht te sturen. Deze commissie doet binnen vier weken na ontvangst van je klacht een uitspraak.

Isis Kraamzorg
t.a.v. Klachtencommissie
Postbus 190
8440 AD Heerenveen

Als je het niet eens bent met de uitspraak van de Klachtencommissie, kun je in beroep gaan bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Thuiszorg. Zie voor meer informatie:

www.degeschillencommissie.nl